Selfie kita sebagai perempuan

Assalamualaikum pinn pinn!

Lama bebenor tak menulis kat sini. Yelah, bukan menulis pun, menaip. Ops, terhambar pulak. K. Soooooooo, now I'm spending my time at home for a while (it's eid Adha so yelah of course I take this chance to go home, no way I'm gonna beraya in KL without mah family) before staying put at KUAZ fer three weeks = one study week + two final (exam) weeks

because my request to spend my study week at home has been denied. By Ummi. I know if I asked Walid, I'd get what I want, but, hmm, malas la nak buat Ummi serba salah aherrherr because I always use Walid untuk dapatkan segala benda yang Ummi tak nak bagi mwahahaha okay jahat pulak bunyinya -_-

Tumblr
ibaratnya ummi kata kat aku la ni hahahahaha

Ok mari kita ke topik kita

Lately I've been losing sleep aku ada baca kat blog Aiman al-Banna, Facebook dia, apa semua, pasal selfie. Aku macam ouchhhhh gitu la sikit, sebab aku pun banyak selfie tapi takde ah sampai ratu selfie, jangan melebih k. Tapi Banna bukan sentuh pasal selfie je, pasal gaya, lenggok and so on la, yang bila that opposite gender tengok rasa zuuuuuuuuuupppppp lawanya pompuan ni aaaaaaaaaa

Hmmm dan sebab tu la I've been deleting my photos on Instagram and Twitter (and Facebook), most of them selfies, but also yang macam sengaja nak tunjuk comel ugh

But in here, macam susah sikit la nak delete T_T Alhamdulillah there aren't many photos of me in this blog (as in photos of me and me alone, no one else in that pics) uhuhuhuhuh

So, aku sedang cuba tak upload gambar mengarut macam selfies, gambar senyum comel buat peace, and post di Instagram dan Twitter because...buat apa upload sebenarnya? Apa motip upload -_- nak dapat like? Even tutup aurat semua sekali pon. Baju longgar tudung labuh bawal etc seriously though, apa motif kita upload apaaaaaaaaaaa aku pun taktau motip aku upload gambar aku, maybe nak tunjuk kat orang aku ni comel ke apa ke padahal takdelah comel pun puiii

credit kat banna kays

Ingatkan nak letak gambar ni je jadi gambar kat tepi belah kanan ni, tapi macam dull sangat je -_- I nak warna pink jugak, OK!?

Entoh ler, sejak masuk U ni rasa lain macam. And macam ada suntikan suntikan sikit, hmm. Yang paling ketaranya, masalah crush ngan masalah dengar muzik. asdfghjkl acano niii haaa. Yang crush tu mungkin ah boleh elak (erm macam tak je hahahahaha k), yang asyik dengar muzik tu macam astaghfirullah sikit T_T yelah dah orang sekeliling pun sama..............................

OK OK jangan nak salahkan orang lain kays. Diri sendiri tu kena ingat -..-

Final exam lagi dua minggu. Doakan yang terbaik kay untuk aku. Hihihi :3

Comments

Popular Posts