Boooooo

14.2.15

Aip aip

Bukanlah nak sentap
Tapi hmm
Nak luah jew

Ajak kawan keluar, selalu tak jadi

semua busy

Mesej abang ajak keluar, blue tick je dapat

Aku ni dah jenuh buat muka tembok ajak orang keluar

Selalu je kena reject

Tak aku tak marah pun

Tapi cuma aku tertanya-tanya

Maybe people don't like my company that much kot

So that's why aku rasa I'm better off alone

Kalau sekali dua ajak keluar tak boleh takpa
Ni banyak kali

Takpe tak marah, tak sentap

Salah aku, aku tahu

Kadang-kadang aku terpikirrrr,

Apa salah aku sampai kalau aku ajak orang keluar diorang tak nak?

Oh wait.

Aku pun kalau orang ajak keluar, aku tak nak.....

Tapi tak lah selalu.

Entah lah maybe what you give you get back kot

Hurm...
Lagi?

Better la I wander off alone in Mid Valley,

Makan sushi,

Singgah MPH baca buku.

Maybe I'm destined to be this way

Alone, alone and alone.

By alone I mean without people around me la,
Tuhan tu selalu ada kan?

Hehe.
Luahan hati je.

Sedih tu sedih, tapi dah lali.

Biarlah.

Selamat malam.

Post a Comment