To all my cyberians....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh



To all my cyberians,

Thank you for everything. Terima kasih sesangat selama ni bagi support kat aku, tolong aku buat kerja. Mungkin aku ni tak reti nak express gratitude tapi aku sangat bersyukur dengan adanya ahli-ahli cyberians ni. Tanpa pink ini siapalah diri aku. Takde sesape pun aku nih. Hanya pelajar biasa. Allahu... Kerdilnya hambaMu ini kan.

To my Timbalan Ketua Pengawas, Che Farishatul Nadira Che Rasid,

Syukran, thank you, terima kasih dan semuanyalah ke awak sebab awak sentiasa ada di sisi. Even though maybe sometimes kita tak sekepala tapi ketahuilah kalau ada mende mende yang kait dengan cyber, yang saya nak luah, mesti saya tercari-cari awak. Walaupun baru je nak rapat tahun lepas...tapi kita cuba gok guane mane pun untuk bersatu hati demi cyber kita ni...

Saya mintak maaf banyok-banyok ah kalau selame ni saya ada buat salah ngan awak. Saya termengata awak dari belakang ke..... Saya dok menjalankan tugas sebagai KP dengan baik ke... Saya mitok maaf sangat. Saya suka buat kerja sorang, saya mintak maaf, tadop niat pun nok buat awok dan MT lain terase... Sorry banyok menyusoh ke awak, banyok buat awok geram TT_TT Maaf sebab terlalu pendam perasaan x.x

To my beloved Bendahari II, Wan Aisyah Aqilah Wan Ahmad Nazri...

Arigatou gozaimasu, Esyah! Tanpe awok, guane dak ahu kehidupan saye sebagai KP. Guane la saye nok hadapi hari-hari 'tahun lepas' tanpe awok. Time MPP ambik cyber due orang tu. Saye dok terbayang hidup saye jadi cyber tanpe awok. Dengan awok la saye sokmo lepas perasaan, saye cerita itu ini. Walaupun awok sibuk dengan PUM awok tuh...kekadang saye rase lonely gop TT.TT

Maaf andai sebab kite rapat, saye suke geram ke awok... Saye dok sengaje, tapi saye kan emosi --" Sorry jugok andai saye ni sokmo membelakangkan awok dalam segale hal. Hmm dan kadang-kadang tu saye tahu saye over dengan awok tapi.......ketahuilah bahawe saye sangat bersyukur awok ade di sisi saye... Awok sokmo supportive walau mende pun yang saye buat, even though awok dok setuju nge saye pun awok dok pernoh maroh saye...

To my devoted Setiausaha II, Nur Ain Suraya Ahmad, and Bendahari I, Aina Farzana Abdul Hadi Sabri...

Dok terkate saye ke awok due orang T____________T Maybe saye kurang care sekali ke awok due orang huwaaaaaaaaaaaaaaaaa saye mitok maaf sangat sangat! Sorry kalau awok rase saye ni bukan KP yang sesuai untuk cyber tapi saye rase saye rase saye wat terbaik doh T^T Maafkan segale ketidakprihatinan saye terhadap awok... Maaf andai kurang luang mase bersame. Maaf gilegilegile. Sayang awok sangat-sangat. Thank you jadi MT saye and wi support sokmo :')



To Encik Ketua Pengawas, Syahizat Aidil Said...

Muahahah dok tahu nok kabo gape. Speechless. Thank you selame ni care ke cyber... Terima kasih jaga cyber selama ni T_T Maaf jika dok jadi partner yang diharapkan. Dan terima kasih atas semua tunjuk ajar dan sokongan yang diberikan...serta ketolakansuran dan sikap memahami. Tanpa enta, dok tahu laa nok jadi mende dengan cyber ni. Tskkk :')

To Encik-encik MPP yang dahulunya pengawas siber, Ahmad Afwan Rosli & Mohd Fadlan Syahidan Adidan...

Syukran bagi support sokmo ke cyber. Walaupun sibuk sangat sangat sangat doh dengan urusan MPP biru tu, tetap luang mase yang ade untuk cyber. Terime kasih bagi sokongan ke Encik KP untuk terus bertahan dan kuat.... Maaf kalau kami di pihak cyber ni bagi pressure kepada anda berdua. Terima kasih sudi luangkan masa dan tenaga untuk hadir usrah kiteorang. Dan...terima kasih kerana sentiasa cuba menaikkan nama cyber di persada antarabangsa sekolah.

Walaupun berpangkat MPP, anda tidak pernah melupakan asal usul.... Once a cyberian, always a cyberian.

To Encik Timbalan Ketua Pengawas, Long Muhammad Syafiq Long Samshuri & Setiausaha I, Syed Abdul Halim Syed Abdul Rahman...

Thanks selama ni bagi kerjasama ke partners masing-masing. Dan beri komitmen ke cyber. Terima kasih banyok. Maaf andai rasa dok selesa berada dalam organisasi...

Wehhh Ain tadopppp T^T

To adik-adik form 4 yang terpilih jadi MT & MPP tahun 2013/2014.... dan yang tak terpilih....

Selamat menjalankan tugas. Kak yakin adik-adik boleh jadi lebih haibat dari kami. InsyaAllah. Kak akan sentiasa bagi support selagi kak boleh...kalau Allah izinkan. Kak takkan tinggal cyber. InsyaAllah. Redha-lah dengan jawatan ni. InsyaAllah boleh. Have faith in yourselves. Dan ingat, amanah ni bukan mende main-main T_T Kepada yang dok terpilih, tolonglaa kawan-kawan yang jadi MT MPP ni. Mereka perlukan support dari anda :'(

Ain Hanini, jadi pengganti, KP yang lagi baik dari kak. Kak tahu Nini kuat. Ingat mende kak pesan. InsyaAllah Nini buleh, kak-kak percaye ke Nini, sebab tu pilih Nini. Sebab kami tahu, Allah tahu yang Nini mampu.

Farah Hanim..............................semoga tabah, sayang mengharungi hari-hari mendatang dengan warna biru di bajumu. Tahun lepas cyber kehilangan dua orang, naik ke MPP. Tahun ni kak hilang Farah. Sedih tu doksohbeng kate laa. Tapi kak kene kuat untuk adik-adik, untuk Farah kan? Jadi, kak redha. Tahun lepas kak boleh redha, takkan tahun ni kak dokleh redha? Sesungguhnya kehilangan Farah lagi menyakitkan untuk kak. Sebab terpakse tengok kawan-kawan Farah bersedih... Takpe, Farah. Ade hikmah jadi MPP, mungkin bile naik jadi MPP, Farah akan jadi lebih awesome.

Fathurrahman, kak tahu Fathur mampu. Jangan mengeluh. Redha ye? InsyaAllah ade kebaikan yang menunggu Fathur. Cume pandai-pandai lah bahagi mase. Pelajaran nombor satu ye... -_-

Azam Asri...kriik kriik. Terus bertahan okeh! Jangan give up! Semoga semua jadi lebih baik lepas ni okay? InsyaAllah kak doa adik-adik ni kuat belake. :D

To adik-adik cyberians yang comell momell...

Terima kasih sentiasa komited mari usrah dan buat kerja. Sokmo bertanya nok wat itu ini. Sokmo aktif. Thank you sangat sangat sangat sangat! Jage cyber dengan baik....sayangi cyber sebagaimana kak-kak abang-abang menyayangi cyber *sobsssssssss*

Semoga cyber terus maju bawah pimpinan baru *wow it rhymesss! XD*

BADAN PENGAWAS SIBER SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA SHEIKH ABDUL MALEK

Cyberian and proud :)

Hari ni ada usrah dengan semua pengawas siber. Last usrah for us, MT lama T_T And today is the last day...before penyerahan watikah. Huhuhuhu. I don't know why I'm so sad. It's not like I'm going to leave cyber completely kan. But actually... I am. After this, I can't no longer focus on cyber, because my studies are a lot more important than...than this. Arghhh.

And I ter'cried' tadi -_- It was so emotional okay!!! With Aisyah, CF and all.... Haih. Diorang tak nangis, aku sorang je emo... And time aku bagi 'amanat terakhir' (kononlaa), ada orang buat lawak pasang lagu latar music instrumental sedih *asah pisau, isi peluru dalam pistol*. I tried to stop him tapi kejap je, then dia pasang balik. *baling bom* Aku nak cakap pun jadi tak senang, tak lancorrrr duk dengar ke music sedih tu. Mujur tak breakdown masa tengah bagi speech tu. Zzzzz. Point penting pun aku dah lupa *terjun gaung*

"Kita jadi MPP MT ni bukan sebab senior atau cikgu  yang pilih kita, tapi Allah yang pilih kita. Senior dan cikgu tu cara Allah menyampaikan kepada kita sahaja. Allah tahu kita mampu, sebab Allah tu yang cipta kita. Allah tahu yang kita akan buat semampu boleh. Kalau tak, Allah tak pilih kita."

Allahu....setahun dah aku jadi anggota Majlis Tertinggi. Macam-macam benda yang berlaku. Tapi ukhuwah memang priority utama dalam MT ni. Majlis Perwakilan Pelajar sangat ambil berat akan kami ni. Lepas ni confirm rindu nak berprogram dengan MPP MT, terutama yang dibuat bersama adik-adik. Dan...hmm sebenarnya akan merindui suasana sekolah tahun depan. Awal lagi sebenarnya. Tapi tak terlalu awal kan. Hmmm...

Yes, betul Alya cakap. Aku akan rindu semua ni. Even though banyak sangat perkara yang tak menyenangkan berlaku sepanjang aku jadi KP, but... I will miss this. Seriously aku rasa kalau aku pergi sekolah dan HANYA belajar dalam kelas, tanpa kerja KP or MT ni, aku rasa hidup aku lifeless. Kalau aku ada kerja kena buat, kerja melibatkan program sekolah, aku akan rasa alive again. Ini lah yang akan aku rindu. Huhu.

To Nadhirah Ali, Adni Azuma, Sabrina Syarfa...
To Bonda Piqah, Hasle (Haslyna), Kaktitomeyy, 'Ainul Muniwaaaa....
To Fieq Kakak, Auni Gojesss, Sakinah, Aima...
To Wajieee, Anis, Nani, Aisyah Syahiirah....
To Afiffah, Aida, Alia Najihah, Wan Nur Athirah....

Selamat berjuang untuk SPM pula. Tutup lembaran buku bercatat MPP MT, buka buku Biologi, Kimia dan Fizik....serta buku-buku pelajaran lain. Ukhuwah kita tetap erat. InsyaAllah. Kawwang pah syurge (friends till jannah) wokeh? Biizinillah. Thank you for the tunjuk ajars and kesabaran melayan kerenah saye yang entah apa-apa ni (ditekankan untuk Nad, Sab, Kakti, 'Ainul, Auni). Lebiu oll! Jom pecut, pecut SPM! 11A+ insyaAllah, biiznillah!

SPMSPMSPMSPMSPMSPMSPMSPM 

Comments

Popular Posts