Profesionalisme.

Tumblr_m6ufm9xgst1qj54pno1_500_large

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? Sihat? Khabar baik? Khabar buruk? -.-" Maaflah lama tak update blog yang kusut masai ni. Semenjak dua tiga empatploh menjak ni, aku sangat sibuk dan busy. Bulan ni aku terpaksa stop tuisyen sebab memang confirm aku tak pergi untuk berminggu-minggu. Mujurlah ICT Week telah melabuhkan tirai xD

Masa tengah-tengah ICT Week tu lah yang busy mengalahkan CEO syarikat -_-" Lepas tu lupa semua benda then kena sound. Baru sehari aku lupa, bukan selalu pun. Hadoyai, apa-apa jelah. Then aku baru je balik dari Kem Profesionalisme atau Program Bangkit Bangsa Pemimpin Pelajar SHAMS 2012/13. Ala-ala KRIS versi Form 4 lah kot. Hehehehe. Tapi aku suka sangat pergi kem sebab dah patploh juta tahun tak pergi kem -.-"

Dan yang paling terasa masa Slot Pengucapan Awam, penceramah tu tanya, "Siapa kat sini ada blog?" so aku angkat tangan, dahlah duduk depan sekali. Rasa bersalah jugaklah masa angkat tangan tu sebab dah berdekad rasanya tak update blog ni. Dahlah penceramah tu kenal ayah aku. Aku pun bagitau dekat ayah aku, last last semua family aku kenal -_-" Aku je yang tak kenal, baru kenal masa kem tu lah.

Disebabkan aku dah start sibuk, blog ni akan start tak berupdate sekali lagi MUAHAHAHA! Tahun depan maybe tak update terus kot. Hamboihhh, larat ke aku nak tinggal blog ni! Tak mungkin! At least satu post satu semester dah kira okay...KAN?! Ngehngehngeh. Aku update hari ni pun sebab dah ramai berbunyi, aku ni nak online pun tak sempat. Guna android tu jelah, tu pun kalau dia nak kolaborasi dengan WiFi rumah ni.

EHHHHH Ramadhan dah nak masuk kan?! Next week wooo! IFTORRRRRRRRR! Siapa ingat iftor 3A2 tahun lepas cepat angkat tangan! Kalau tak angkat pun tak apa, sebab aku tak nampak. Nanti akan ada banyaaaaaaaaak iftor sangat sangat sangat sangat (dua je pun xD). Seperti biasa, aku akan semangat nak jadi setiausaha -.-" Mujurlah setiausaha ada dua orang, aku dan 'Ainul. Ohyeahhh! :3 #sebenarnya ada dua orang lagi, tapi lelaki lah xD

4360715414_d714d19e10_z_large

First time balik dari kem aku tak penat mana. Mungkin semangat kuat kot. InsyaAllah kami boleh.

Bangkitlah mujahid bangkitlah 

Comments

Popular Posts